Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1010124" data-attributes="member: 45951"><p>Primary:</p><p></p><p>Gotaman är väl 107 på midjan och Katanan 112. Visst, visst storleken har betydelse och inte minst då bredden har jag blivit informerad om i tid och otid. Har inte åkt speciellt många åk på Gotaman, så är väl fel person att fråga egentligen. Men som allround skida tycker jag Katanan funkar ypperligt. Det går att skrika ner i pist, funkar som en jävla pråm när det är slagit och man beehöver inte känna att man missar något när det väl börjar snöa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1010124, member: 45951"] Primary: Gotaman är väl 107 på midjan och Katanan 112. Visst, visst storleken har betydelse och inte minst då bredden har jag blivit informerad om i tid och otid. Har inte åkt speciellt många åk på Gotaman, så är väl fel person att fråga egentligen. Men som allround skida tycker jag Katanan funkar ypperligt. Det går att skrika ner i pist, funkar som en jävla pråm när det är slagit och man beehöver inte känna att man missar något när det väl börjar snöa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Tillbaka
Topp