Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1010200" data-attributes="member: 49358"><p>Testade precis Moment Deathwish 190 i Riksgränsen som bjöd på minst sagt varierande före. Stenhård återfrusen pist till genomrutten slask och allt däremellan. </p><p>I pisten sitter den riktigt fint och jag tycker att jag känner att den sk. dirty mustache rockern gör det den lovar.</p><p>I uppkört så går den fint och är relativt lugn och stabil. Den är även lätt att ha att göra med när det blir lite mer tekniskt. Det jag inte helt är fan av, men kan vara en sak som blir bättre med tiden, är att tailenspannet gör sig påmint ibland, och det är främst när det är hårt som den gör det. </p><p>Det ger å andra sidan bättre stoppkraft i skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1010200, member: 49358"] Testade precis Moment Deathwish 190 i Riksgränsen som bjöd på minst sagt varierande före. Stenhård återfrusen pist till genomrutten slask och allt däremellan. I pisten sitter den riktigt fint och jag tycker att jag känner att den sk. dirty mustache rockern gör det den lovar. I uppkört så går den fint och är relativt lugn och stabil. Den är även lätt att ha att göra med när det blir lite mer tekniskt. Det jag inte helt är fan av, men kan vara en sak som blir bättre med tiden, är att tailenspannet gör sig påmint ibland, och det är främst när det är hårt som den gör det. Det ger å andra sidan bättre stoppkraft i skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Tillbaka
Topp