Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1010206" data-attributes="member: 49358"><p>Ja med tanke på att du väger en del mindre än mig kanske du kommer tycka att skidorna är lite mer charge än vad jag gör. Skidorna känns lätta och att spinna ska inte vara något problem. Sen så finns det mer lekfulla skidor helt klart. Men om du ska börja tävla så kan jag tänka mig att du kommer uppskatta Deathwishen i varierat före mer än en mer lekfull skida...som tex Sir Francis Bacon (SFB).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1010206, member: 49358"] Ja med tanke på att du väger en del mindre än mig kanske du kommer tycka att skidorna är lite mer charge än vad jag gör. Skidorna känns lätta och att spinna ska inte vara något problem. Sen så finns det mer lekfulla skidor helt klart. Men om du ska börja tävla så kan jag tänka mig att du kommer uppskatta Deathwishen i varierat före mer än en mer lekfull skida...som tex Sir Francis Bacon (SFB). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya lagg! hjälp :)
Tillbaka
Topp