Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya lagg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 9686" data-attributes="member: 13245"><p>G4 är en klart kompentent skida, gjord för hård åkning. Tydligen har Völkl lyckats väl i sin marknadsföring mot skidvärdens wannabees i år. </p><p></p><p>Åker ni så hårt att ni kommer i närheten av att utnyttja G4"ans potential kommer ni inte långt med det löjliga bindningsvalet ni insisterar på. </p><p></p><p>Jag rekomenderar att ni köper ett par klasser hårdare bindningar, som går minst till 16, och sedan lägger på 50 kilo extra på skivstången. </p><p></p><p>Själv sitter jag nöjd med mina gamla 198 G41or men funderar på ett par nya störtloppslagg om jag hittar nåt bra. Troligen spar jag nog pengarna och satsat på en ny big wave gun istället.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 9686, member: 13245"] G4 är en klart kompentent skida, gjord för hård åkning. Tydligen har Völkl lyckats väl i sin marknadsföring mot skidvärdens wannabees i år. Åker ni så hårt att ni kommer i närheten av att utnyttja G4"ans potential kommer ni inte långt med det löjliga bindningsvalet ni insisterar på. Jag rekomenderar att ni köper ett par klasser hårdare bindningar, som går minst till 16, och sedan lägger på 50 kilo extra på skivstången. Själv sitter jag nöjd med mina gamla 198 G41or men funderar på ett par nya störtloppslagg om jag hittar nåt bra. Troligen spar jag nog pengarna och satsat på en ny big wave gun istället. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya lagg!
Tillbaka
Topp