Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya lagg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 9692" data-attributes="member: 13245"><p>Om du inte testat G4 198 än kommer du få ditt livs aha-upplevelse när de nya laggen dyker upp, Ace. Om jag inte misstar mig är du den typ av åkare som gillar riktiga skär med fullt kraftpålägg i stenhård backe med ett par potenta storslalomlagg under fötterna. Tidigare har den känslan liksom inte gått att duplicera när det varit lite mjukare och mer uppkört i backen. "Normala" skidor skär ju då bara ner sig eller svänger inte alls och man får använda en lite mindre kraftfull stil för att få till det som innebär att det inte blir lika skoj.</p><p></p><p>Med dina nya lagg kommer du kunna köra modern storslalomstil i vilket före som helst. Även i decimeterdjupt smör, uppkörd lösssnö osv kan lägga på hur mycket kraft och skär som helst utan att behöva oroa dig för att skidan skär fast. </p><p></p><p>Riktigt skoj.</p><p></p><p>HWC HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 9692, member: 13245"] Om du inte testat G4 198 än kommer du få ditt livs aha-upplevelse när de nya laggen dyker upp, Ace. Om jag inte misstar mig är du den typ av åkare som gillar riktiga skär med fullt kraftpålägg i stenhård backe med ett par potenta storslalomlagg under fötterna. Tidigare har den känslan liksom inte gått att duplicera när det varit lite mjukare och mer uppkört i backen. "Normala" skidor skär ju då bara ner sig eller svänger inte alls och man får använda en lite mindre kraftfull stil för att få till det som innebär att det inte blir lika skoj. Med dina nya lagg kommer du kunna köra modern storslalomstil i vilket före som helst. Även i decimeterdjupt smör, uppkörd lösssnö osv kan lägga på hur mycket kraft och skär som helst utan att behöva oroa dig för att skidan skär fast. Riktigt skoj. HWC HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya lagg!
Tillbaka
Topp