Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nya liftar i Riksgränsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1333421" data-attributes="member: 136280"><p>Har varit med om att övre står still pga vind men det har då ändå gått att åka nedre sitt. En lång hade då betytt att all åkning uteblev. </p><p></p><p>Trots kvaliten på liftarna har hotellet bra beläggning och en full camping. Jag tror inte en stor modernisering ( lyxa till det) till i sammanhanget stora summor behövs. Se till så befintliga liftar går och byt ut knapparna i Nordals till ankare så är i alla fall jag mer än nöjd. </p><p>Om sittliften byts ut så lär dom ordna så guldstolen blir kvar, en i familjen har inte åkt den än.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1333421, member: 136280"] Har varit med om att övre står still pga vind men det har då ändå gått att åka nedre sitt. En lång hade då betytt att all åkning uteblev. Trots kvaliten på liftarna har hotellet bra beläggning och en full camping. Jag tror inte en stor modernisering ( lyxa till det) till i sammanhanget stora summor behövs. Se till så befintliga liftar går och byt ut knapparna i Nordals till ankare så är i alla fall jag mer än nöjd. Om sittliften byts ut så lär dom ordna så guldstolen blir kvar, en i familjen har inte åkt den än. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nya liftar i Riksgränsen?
Tillbaka
Topp