Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya modeller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6105" data-attributes="member: 10565"><p>Till alla med X-Scream!</p><p></p><p>Jag har haft mailväxling med "Erik" avseende X-Scream Series lämplighet som telemarksskida. Personligen tycker jag att XSS är en perfekt telisskida med sitt genomgående mjuka flex och mjuka bakdel. Men Erik har fått uppfattningen att XSS är förhållandevis hårdflexande skida och hårdare än bla. Salomons Axendoserie...</p><p></p><p>Min uppfattning är att XSS är bland de mest mjukflexande skidorna av "avancerade" alpina skidor och även mjukare än de flesta skidor specificerade som telemarksskidor.</p><p></p><p>Eftersom ämnet här har varit flexhårdhet vore det intressant att hör vad ni andra har för synpunkter på XSS flex jämfört med andra alpina och telemarksskidor. </p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6105, member: 10565"] Till alla med X-Scream! Jag har haft mailväxling med "Erik" avseende X-Scream Series lämplighet som telemarksskida. Personligen tycker jag att XSS är en perfekt telisskida med sitt genomgående mjuka flex och mjuka bakdel. Men Erik har fått uppfattningen att XSS är förhållandevis hårdflexande skida och hårdare än bla. Salomons Axendoserie... Min uppfattning är att XSS är bland de mest mjukflexande skidorna av "avancerade" alpina skidor och även mjukare än de flesta skidor specificerade som telemarksskidor. Eftersom ämnet här har varit flexhårdhet vore det intressant att hör vad ni andra har för synpunkter på XSS flex jämfört med andra alpina och telemarksskidor. MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya modeller
Tillbaka
Topp