Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya parkskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 799904" data-attributes="member: 69530"><p>Det är väl lite mer än bara längden som skiljer. Tjejskidor är ofta lite mjukare eftersom ni inte väger lika mycket som oss killar. (beror ju på men..) men jag har en tjejkompis som kör på ett par k2 tjejskidor som hon är sjukt nöjd med. Kommer dock ihåg vad modellen heter. Vet också att rossignol har någon typ av "tjejtwintip" som ska funka lite över hela berget. precis som k2s damskida. Skulle jag vara du skulle jag kanske lägga pengar på ett par nya skidor som du vet funkar för dig. Då har du något som du kan åka på några år framåt också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 799904, member: 69530"] Det är väl lite mer än bara längden som skiljer. Tjejskidor är ofta lite mjukare eftersom ni inte väger lika mycket som oss killar. (beror ju på men..) men jag har en tjejkompis som kör på ett par k2 tjejskidor som hon är sjukt nöjd med. Kommer dock ihåg vad modellen heter. Vet också att rossignol har någon typ av "tjejtwintip" som ska funka lite över hela berget. precis som k2s damskida. Skulle jag vara du skulle jag kanske lägga pengar på ett par nya skidor som du vet funkar för dig. Då har du något som du kan åka på några år framåt också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya parkskidor
Tillbaka
Topp