Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Pimp och Big daddy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbott" data-source="post: 121626" data-attributes="member: 48767"><p>OH! Var nyss inne på atomics hemsida och kollade på deras nya skidor. Och jävlar vilka skidor.</p><p>Nya Pimp såg otroligt sköna ut. Riktigt snygga. Big daddyn var också riktigt snygg men något för bred för mina behov.</p><p></p><p>Snälla om någon har testat Pimpen kan inte ni skriva hur den var? Stod på hemsidan att den var bra i luften också. Skriv gärna hur den fungerar på olika underlag (puder, sorbet, bristande skare, hård pist, mjuk pist m.m)</p><p></p><p>Tack på förhand hälsar robbotten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbott, post: 121626, member: 48767"] OH! Var nyss inne på atomics hemsida och kollade på deras nya skidor. Och jävlar vilka skidor. Nya Pimp såg otroligt sköna ut. Riktigt snygga. Big daddyn var också riktigt snygg men något för bred för mina behov. Snälla om någon har testat Pimpen kan inte ni skriva hur den var? Stod på hemsidan att den var bra i luften också. Skriv gärna hur den fungerar på olika underlag (puder, sorbet, bristande skare, hård pist, mjuk pist m.m) Tack på förhand hälsar robbotten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Pimp och Big daddy
Tillbaka
Topp