Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya pistskidor för en medelgod/avancerad åkare - Fischer Progressor 800?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flarne" data-source="post: 993871" data-attributes="member: 16542"><p>Föreslår att du försöker få möjlighet att testa någon av Progressor skidorna innan du testar. Det är många som gillar den osymetriska skärningen som den familjen har och man får det bästa av två världar. Själv så tycker jag att skidorna blir lite tråkigare, känner att jag inte får slalomkicken och inte heller får storslalomkänslan. </p><p></p><p>Ross har skida som heter Pursuit som blir ganska trevlig (ligger runt 15m i 170 men känns kvickare om man jobbar lite). </p><p></p><p>Rådet blir ändå att leta upp en skidtestardag eller hyra med möjlighet till byte av skidor under dagen. Om man bara snackar med dem i hyran att man ute för att hitta en ny skida så brukar det inte vara omöjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flarne, post: 993871, member: 16542"] Föreslår att du försöker få möjlighet att testa någon av Progressor skidorna innan du testar. Det är många som gillar den osymetriska skärningen som den familjen har och man får det bästa av två världar. Själv så tycker jag att skidorna blir lite tråkigare, känner att jag inte får slalomkicken och inte heller får storslalomkänslan. Ross har skida som heter Pursuit som blir ganska trevlig (ligger runt 15m i 170 men känns kvickare om man jobbar lite). Rådet blir ändå att leta upp en skidtestardag eller hyra med möjlighet till byte av skidor under dagen. Om man bara snackar med dem i hyran att man ute för att hitta en ny skida så brukar det inte vara omöjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya pistskidor för en medelgod/avancerad åkare - Fischer Progressor 800?
Tillbaka
Topp