Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya pjäxor eller bara nya innerskor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Orkasnorkla" data-source="post: 475256" data-attributes="member: 87947"><p>@ stay tuned: Ja precis, mina fötter har växt sen jag köpte pjäxorna. Jag vet att innerskon töjs efter användning och kanske har jag inte åkt tillräckligt i dom, åkt ett par veckor per säsong. Men sista veckan jag åkte förra året så gjorde det ont i fötterna när jag gick på kvällarna efter jag åkt vilket inte kan vara bra i guess.</p><p></p><p> [USER=12152]@mno[/USER]: nej, det är något som skall införskaffas till denna säsong. Du kör alltså på större innerskor i dina pjux? vad är anledningen till detta isf?</p><p></p><p>En anledning till att min idé föddes är att jag helt impulsivt stoppa ner min brorsas technica innersko strl 29 eller 29.5 kommer inte ihåg på rak arm. Mest för att se om det gick. Det gick skit enkelt och när jag satte på mig pjäxan så kändes den större. Tårna låg emot ganska behagligt i framkant och böjde sig inte samt att jag inte kände ett jättetryck över hela foten.</p><p></p><p>Det handlar inte om snålhet heller utan det känns som att jag ligger precis mittimellan 2 storlekar då dom flesta 28 pjäxor jag provat har varit för stora vilket jag tänkte kanske kunde lösas genom detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Orkasnorkla, post: 475256, member: 87947"] @ stay tuned: Ja precis, mina fötter har växt sen jag köpte pjäxorna. Jag vet att innerskon töjs efter användning och kanske har jag inte åkt tillräckligt i dom, åkt ett par veckor per säsong. Men sista veckan jag åkte förra året så gjorde det ont i fötterna när jag gick på kvällarna efter jag åkt vilket inte kan vara bra i guess. [USER=12152]@mno[/USER]: nej, det är något som skall införskaffas till denna säsong. Du kör alltså på större innerskor i dina pjux? vad är anledningen till detta isf? En anledning till att min idé föddes är att jag helt impulsivt stoppa ner min brorsas technica innersko strl 29 eller 29.5 kommer inte ihåg på rak arm. Mest för att se om det gick. Det gick skit enkelt och när jag satte på mig pjäxan så kändes den större. Tårna låg emot ganska behagligt i framkant och böjde sig inte samt att jag inte kände ett jättetryck över hela foten. Det handlar inte om snålhet heller utan det känns som att jag ligger precis mittimellan 2 storlekar då dom flesta 28 pjäxor jag provat har varit för stora vilket jag tänkte kanske kunde lösas genom detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya pjäxor eller bara nya innerskor?
Tillbaka
Topp