Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor (hyffsat hårda, smal häl/fot)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 140836" data-attributes="member: 12536"><p>Puddertjuv: jasså, hm ja då kanske man ska kolla in de modeller du nämnde.</p><p></p><p>Ja, att jag ska ha ett par ganska hårda pjäxor har jag ju själv redan slagit fast, och det har inte bara med min piståkning att göra.</p><p></p><p>Återigen, att åka till en skidaffär och prova mig igenom HELA deras sortiment är inget alternativ! Det tar för lång tid. (En timme, då kanske jag hinner med 3 modeller om jag ska göra det grundligt.) Som jag sa (läs mellan raderna) så står det klart att olika pjäxmärken, generellt, passar olika bra till olika fötter. Därför hoppades jag att någon med massa kunskap skulle kunna leda mig rätt, framförallt leda mig bort från sådana märken som absolut inte passar en smal fot. Visst kan jag gå till en skidaffär direkt, men då utelämnar jag mig (och min plånbok) helt till försäljaren.</p><p></p><p>Alltså, vilka modeller, förutom puddertjuvs tips, ska jag kolla upp?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 140836, member: 12536"] Puddertjuv: jasså, hm ja då kanske man ska kolla in de modeller du nämnde. Ja, att jag ska ha ett par ganska hårda pjäxor har jag ju själv redan slagit fast, och det har inte bara med min piståkning att göra. Återigen, att åka till en skidaffär och prova mig igenom HELA deras sortiment är inget alternativ! Det tar för lång tid. (En timme, då kanske jag hinner med 3 modeller om jag ska göra det grundligt.) Som jag sa (läs mellan raderna) så står det klart att olika pjäxmärken, generellt, passar olika bra till olika fötter. Därför hoppades jag att någon med massa kunskap skulle kunna leda mig rätt, framförallt leda mig bort från sådana märken som absolut inte passar en smal fot. Visst kan jag gå till en skidaffär direkt, men då utelämnar jag mig (och min plånbok) helt till försäljaren. Alltså, vilka modeller, förutom puddertjuvs tips, ska jag kolla upp? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor (hyffsat hårda, smal häl/fot)?
Tillbaka
Topp