Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor (hyffsat hårda, smal häl/fot)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 140838" data-attributes="member: 12646"><p>Hej hej!</p><p></p><p>Kanoninlägg av alla!</p><p></p><p>Enda tillägget är att Nordica Dobberman finns i olika modeller, WorldCup & Dobberman Pro.</p><p>(Samma fina svarta utseende, skruvade spännen ect...)</p><p>WorldCupen finns i 150 och 100 flex, Pron i 130, 110 och 100 flex.</p><p>Dobberman Pro är lite "bredare" i lästen, 100mm mot WCns 95...</p><p>(Jag lovar, vi snackar smala läster och som MnO säger WCn är VÄLDIGT "lågvolymig" kalla dagar... )</p><p>Mitt råd om du inte vill testa för många(och om Nordica är ett alternativ), testa Dobberman Pro. </p><p></p><p>Hoppas detta hjälper dig något i sökandet efter nya pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 140838, member: 12646"] Hej hej! Kanoninlägg av alla! Enda tillägget är att Nordica Dobberman finns i olika modeller, WorldCup & Dobberman Pro. (Samma fina svarta utseende, skruvade spännen ect...) WorldCupen finns i 150 och 100 flex, Pron i 130, 110 och 100 flex. Dobberman Pro är lite "bredare" i lästen, 100mm mot WCns 95... (Jag lovar, vi snackar smala läster och som MnO säger WCn är VÄLDIGT "lågvolymig" kalla dagar... ) Mitt råd om du inte vill testa för många(och om Nordica är ett alternativ), testa Dobberman Pro. Hoppas detta hjälper dig något i sökandet efter nya pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor (hyffsat hårda, smal häl/fot)?
Tillbaka
Topp