Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya pjäxor klämmer på fel ställe, hjälp! *BILD*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linusberggren" data-source="post: 989919" data-attributes="member: 116102"><p>Kopierar det jag skrev till dom nyss: </p><p></p><p>Hej! Jag köpte ett par pjäxor av er nyligen, det var runt dagarna ni hade "premiäröppet" i eran skidshop. Pjäxorna var ett par Atomic, liknande denna</p><p></p><p><a href="http://www.atomic.com/en-US/Products/Alpine/Boots/All%20Mountain/LF_50/AE5006340.aspx?filter=" target="_blank">http://www.atomic.com/en-US/Products/Alpine/Boots/All Mountain/LF_50/AE5006340.aspx?filter=</a></p><p></p><p>och jag körde dom för första gången idag och hade ett problem, spände man åt pjäxorna så de satt så hårt som de ska så var det som en hård plast tryckte mellan de 2 spännena, ifall ni ser på bilden jag länkade så var det där de 2 "skalen" delar sig och det var tungan som tryckte på något konstigt sätt, trots att den är vadderad så var det som en plastgrejj som om det inte var någon vaddering där...</p><p></p><p>Hoppas ni förstår min förklaring, lite svårt att förklara...</p><p></p><p>Hur ska jag bära mig åt för att få det bättre? Ska jag köra mer med pjäxorna? Det känns ju som det inte kommer hjälpa då det är en hård plastgrejj som trycker...</p><p></p><p>Mvh Linus</p><p></p><p></p><p>---------------------------------------------------------------------</p><p></p><p></p><p>De va nya! Problemet är ju att det är 15 mil dit så vill ju inte åka dit o få ett nej lixom...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linusberggren, post: 989919, member: 116102"] Kopierar det jag skrev till dom nyss: Hej! Jag köpte ett par pjäxor av er nyligen, det var runt dagarna ni hade "premiäröppet" i eran skidshop. Pjäxorna var ett par Atomic, liknande denna [URL]http://www.atomic.com/en-US/Products/Alpine/Boots/All%20Mountain/LF_50/AE5006340.aspx?filter=[/URL] och jag körde dom för första gången idag och hade ett problem, spände man åt pjäxorna så de satt så hårt som de ska så var det som en hård plast tryckte mellan de 2 spännena, ifall ni ser på bilden jag länkade så var det där de 2 "skalen" delar sig och det var tungan som tryckte på något konstigt sätt, trots att den är vadderad så var det som en plastgrejj som om det inte var någon vaddering där... Hoppas ni förstår min förklaring, lite svårt att förklara... Hur ska jag bära mig åt för att få det bättre? Ska jag köra mer med pjäxorna? Det känns ju som det inte kommer hjälpa då det är en hård plastgrejj som trycker... Mvh Linus --------------------------------------------------------------------- De va nya! Problemet är ju att det är 15 mil dit så vill ju inte åka dit o få ett nej lixom... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya pjäxor klämmer på fel ställe, hjälp! *BILD*
Tillbaka
Topp