Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor och för små?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puddertjuv" data-source="post: 138784" data-attributes="member: 15330"><p>Hmmm.. nja det är inte precis så att det är ett punkttryck.. den känns för liten längdmässigt.. men bara på vänster.. Känns inte som det är plats till tårna så att jag får krölla dem lite.. och då får jag kramp på ytttersida.. Har forsökt sätta in mina gamla formade sulor.. men de är lite för stora så jag måste isåfall klippa av lite för att få dem att passa och det vill jag inte göra innan jag vet att det är det som behövs. </p><p></p><p>Fråga: Hur många grader skall en innerstövel varmas till och hur länge skall de vara i ugnen?..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puddertjuv, post: 138784, member: 15330"] Hmmm.. nja det är inte precis så att det är ett punkttryck.. den känns för liten längdmässigt.. men bara på vänster.. Känns inte som det är plats till tårna så att jag får krölla dem lite.. och då får jag kramp på ytttersida.. Har forsökt sätta in mina gamla formade sulor.. men de är lite för stora så jag måste isåfall klippa av lite för att få dem att passa och det vill jag inte göra innan jag vet att det är det som behövs. Fråga: Hur många grader skall en innerstövel varmas till och hur länge skall de vara i ugnen?.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor och för små?
Tillbaka
Topp