Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor och för små?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kartong" data-source="post: 138785"><p>Ok du har alltså största problemet med längden.</p><p>Prova att få en bootfitter att med poetopowern pressa fram tådelen en bit. Skulle det inte räcka fortsätt med att göra lika dant i häldelen. Hela foten kommer då en aning längre bak i skon.</p><p></p><p>Du säger att yttersidan domnar. Adrenalinen är litet låg på utsidan. Jag har ett par och har fårr kurara problemet. Kan hjälpa att perssa ut insidan mitt för knölen vid stortåfästet då avlastas trycket utåt.</p><p>Eftersom din innersko passar foten utanför pjäxan är det i huvudsak skalet som skall modifieras.</p><p> Problem med kramp i tår och utsida på foter härrör ofta från tryck på blodådrorna som på många gåt ytligt just i insteget. </p><p>Ta ut innerskon pressa plösen mot skalet, kika ner och du får se att kanterna på skalet inte livar med plösen, det är mer nervikt än plösen det kan vara orsak till att blodflödet stängs av till framfoten. Fram med slipmaskin. Putsa till det inte trycker längre.</p><p></p><p>Beträffande butiker. Den bästa i sverige jag träffat på är Sportköllaren i Åre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kartong, post: 138785"] Ok du har alltså största problemet med längden. Prova att få en bootfitter att med poetopowern pressa fram tådelen en bit. Skulle det inte räcka fortsätt med att göra lika dant i häldelen. Hela foten kommer då en aning längre bak i skon. Du säger att yttersidan domnar. Adrenalinen är litet låg på utsidan. Jag har ett par och har fårr kurara problemet. Kan hjälpa att perssa ut insidan mitt för knölen vid stortåfästet då avlastas trycket utåt. Eftersom din innersko passar foten utanför pjäxan är det i huvudsak skalet som skall modifieras. Problem med kramp i tår och utsida på foter härrör ofta från tryck på blodådrorna som på många gåt ytligt just i insteget. Ta ut innerskon pressa plösen mot skalet, kika ner och du får se att kanterna på skalet inte livar med plösen, det är mer nervikt än plösen det kan vara orsak till att blodflödet stängs av till framfoten. Fram med slipmaskin. Putsa till det inte trycker längre. Beträffande butiker. Den bästa i sverige jag träffat på är Sportköllaren i Åre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor och för små?
Tillbaka
Topp