Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya pjäxor, salomon eller Head.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="redimer" data-source="post: 188549" data-attributes="member: 57981"><p>mholm: till en början så har jag gått lite på utseende. har aldrig kört med head pjäxor innan så jag vet inte hurdana dom känns då man har de på sig. Men som vanligt märker man inte det i affären heller utan först i backen. Har kört på att par Salomon x-wave 9 innan och de satt bra på foten. </p><p></p><p>För att tilläga så har jag ingen möjlighet att testa ngn av just dessa pjxorna just nu, då inga i skåne trakten fått fram sin skidutrustning ännu, Så jag har tänkt och beställa dom på nätet och testa och eventuellt skicka tillbaka om dom ej sitter bra. </p><p></p><p>Vi som sakt bara ha lite info om pjäxorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redimer, post: 188549, member: 57981"] mholm: till en början så har jag gått lite på utseende. har aldrig kört med head pjäxor innan så jag vet inte hurdana dom känns då man har de på sig. Men som vanligt märker man inte det i affären heller utan först i backen. Har kört på att par Salomon x-wave 9 innan och de satt bra på foten. För att tilläga så har jag ingen möjlighet att testa ngn av just dessa pjxorna just nu, då inga i skåne trakten fått fram sin skidutrustning ännu, Så jag har tänkt och beställa dom på nätet och testa och eventuellt skicka tillbaka om dom ej sitter bra. Vi som sakt bara ha lite info om pjäxorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya pjäxor, salomon eller Head.
Tillbaka
Topp