Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya pjäxor! (Salomon Kaos vs. Shogun)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RasmusEkmark" data-source="post: 619142" data-attributes="member: 80113"><p>Jag kör med kaos. Riktigt sjön pjäxa som funkar överallt i stort sett tycker jag. Jag är också väldigt allround och tycker absolut inte dem är för mjuka i offpisten, beror väl dock på åkstilen och hur mycket man väger. I parken är dom bäst på alla sätt. </p><p></p><p>Funderade på att köpa Shogun, men efter jag prövat Kaos var det det enda altenativet. Har därför inga större erfarenheter av Shogun, men vet att det också ska vara en grym pjuck.</p><p></p><p>Men som sagt, testa båda, och se vilken som passar bäst helt enkelt, det är väldigt viktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RasmusEkmark, post: 619142, member: 80113"] Jag kör med kaos. Riktigt sjön pjäxa som funkar överallt i stort sett tycker jag. Jag är också väldigt allround och tycker absolut inte dem är för mjuka i offpisten, beror väl dock på åkstilen och hur mycket man väger. I parken är dom bäst på alla sätt. Funderade på att köpa Shogun, men efter jag prövat Kaos var det det enda altenativet. Har därför inga större erfarenheter av Shogun, men vet att det också ska vara en grym pjuck. Men som sagt, testa båda, och se vilken som passar bäst helt enkelt, det är väldigt viktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya pjäxor! (Salomon Kaos vs. Shogun)
Tillbaka
Topp