Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eskas" data-source="post: 82416" data-attributes="member: 39743"><p>Jag är precis som du ute efter ett par nya pjäxor. Det finns ju många parametrar som man ska ta hänsyn till vid köp av ett par nya pjux. Hur ser din fot ut, är utseendet på pjäxan viktig, hur är din åkstil mm.</p><p></p><p>Personligen har liknande åkinriktning som dig samt extremt breda fötter(skalet kommer behövas tryckas ut med värme oavsett vad jag väljer för pjäxa). Mina val står i dagsläget mellan Salomon crossmax 10/xwave 10 och Nordica Beast. </p><p></p><p>Salomons ytterskor är enligt pjäxtryckare mycket smidiga att arbeta med, sen gillar jag hälgreppet och styvheten i crossmax och xwave 10. Nackdelen är ju är de ser inte så vackra ut direkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eskas, post: 82416, member: 39743"] Jag är precis som du ute efter ett par nya pjäxor. Det finns ju många parametrar som man ska ta hänsyn till vid köp av ett par nya pjux. Hur ser din fot ut, är utseendet på pjäxan viktig, hur är din åkstil mm. Personligen har liknande åkinriktning som dig samt extremt breda fötter(skalet kommer behövas tryckas ut med värme oavsett vad jag väljer för pjäxa). Mina val står i dagsläget mellan Salomon crossmax 10/xwave 10 och Nordica Beast. Salomons ytterskor är enligt pjäxtryckare mycket smidiga att arbeta med, sen gillar jag hälgreppet och styvheten i crossmax och xwave 10. Nackdelen är ju är de ser inte så vackra ut direkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor
Tillbaka
Topp