Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 82417" data-attributes="member: 40931"><p>Jag har ett par xscream 10 tror jag dom hette (orange skal som är lite genomskinligt), med formgjutna sulor. Och jag är extremt nöjd. Jättebra pjäxa. Men det allra viktigaste när man köper pjäxa är ju att den passar, så pjäxval lär ju vara helt individuellt. </p><p></p><p>Om du i butiken känner dig lite orolig för att pjäxan kan vara för mjuk, var inte det. Den känns helt annorlunda ute i backen när det är minusgrader ute.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 82417, member: 40931"] Jag har ett par xscream 10 tror jag dom hette (orange skal som är lite genomskinligt), med formgjutna sulor. Och jag är extremt nöjd. Jättebra pjäxa. Men det allra viktigaste när man köper pjäxa är ju att den passar, så pjäxval lär ju vara helt individuellt. Om du i butiken känner dig lite orolig för att pjäxan kan vara för mjuk, var inte det. Den känns helt annorlunda ute i backen när det är minusgrader ute. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya pjäxor
Tillbaka
Topp