Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya Pjäxor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 403050" data-attributes="member: 12536"><p>Verk på utsidan av foten, hur känns det? Avdomnande känsla? Trycksmärta? Använder ni gjutna sulor? Det kan bero på hur ni står på foten (vinkeln på fötterna).</p><p></p><p>"[...]dock har jag smala ben så jag spänner alla spännen till max, och vill spänna ännu hårdare!"</p><p>Menar du upp mot vaden eller också nere vid foten?</p><p></p><p>Jag gjöt ett par innerskor i mellandagarna, jag kommer knappast att behöva dra åt pjäxorna särskilt hårt för jag sitter just...som gjutet. Med andra ord kanske det är din innersko som inte passar din fot särskilt bra om du upplever att du sitter löst.</p><p></p><p>En duktig bootfitter mäter och tittar på din fot och plockar fram lämpliga pjäxor efter det samt efter din nivå. Sen ryktas det om att han/hon heller aldrig släpper ifrån sig ett par pjäxor utan en formgjuten sula.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>5000 kr får man en bra pjäxa så det blir inget problem, men man kommer inte undan att prova sig svettig i butik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 403050, member: 12536"] Verk på utsidan av foten, hur känns det? Avdomnande känsla? Trycksmärta? Använder ni gjutna sulor? Det kan bero på hur ni står på foten (vinkeln på fötterna). "[...]dock har jag smala ben så jag spänner alla spännen till max, och vill spänna ännu hårdare!" Menar du upp mot vaden eller också nere vid foten? Jag gjöt ett par innerskor i mellandagarna, jag kommer knappast att behöva dra åt pjäxorna särskilt hårt för jag sitter just...som gjutet. Med andra ord kanske det är din innersko som inte passar din fot särskilt bra om du upplever att du sitter löst. En duktig bootfitter mäter och tittar på din fot och plockar fram lämpliga pjäxor efter det samt efter din nivå. Sen ryktas det om att han/hon heller aldrig släpper ifrån sig ett par pjäxor utan en formgjuten sula.. ;) 5000 kr får man en bra pjäxa så det blir inget problem, men man kommer inte undan att prova sig svettig i butik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya Pjäxor ?
Tillbaka
Topp