Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1015197" data-attributes="member: 49358"><p>Det ska sægas att Vacuum inte ær garanterad succe. Av de 3 jag kænner som har køpt Vacuum tech så har samtliga bytt pjæxa før att de har haft alldeles før mycket problem med dem och då har de gjort MKT arbete med dem efter att de har blivit "vacuumade". </p><p>Har sj en relativt bred fot och får trycka mina pjæxor ganska mycket, men så ær det før majoriteten av oss som vill ha en pjäxa som sitter som gjutet.</p><p></p><p>Om du har tyckt om dina salomon och inte haft några problem med dem (låter som att du kanske har haft før stor storlek??) så ær det væl bara att køpa Salomon Quest Max 130? 130 salomonflex, gålæge, samma passform som du ær van vid och møjlighet att slænga tech-inserts på dem. De ær heller inte i nærheten av att vara så dyra som ett par vacuumtech ær.</p><p></p><p>Ett annat intressant alternativ ær K2 Pinnacle 130. Gålæge och techinserts...MEN med en sula som æven ær kompatibel med en alpinbindning (løsningen liknar den som ær på Salomon Ghost/Quest). Den ska komma i olika volymer, som Lange, men minns inte helt hur det såg...98mm och 102mm???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1015197, member: 49358"] Det ska sægas att Vacuum inte ær garanterad succe. Av de 3 jag kænner som har køpt Vacuum tech så har samtliga bytt pjæxa før att de har haft alldeles før mycket problem med dem och då har de gjort MKT arbete med dem efter att de har blivit "vacuumade". Har sj en relativt bred fot och får trycka mina pjæxor ganska mycket, men så ær det før majoriteten av oss som vill ha en pjäxa som sitter som gjutet. Om du har tyckt om dina salomon och inte haft några problem med dem (låter som att du kanske har haft før stor storlek??) så ær det væl bara att køpa Salomon Quest Max 130? 130 salomonflex, gålæge, samma passform som du ær van vid och møjlighet att slænga tech-inserts på dem. De ær heller inte i nærheten av att vara så dyra som ett par vacuumtech ær. Ett annat intressant alternativ ær K2 Pinnacle 130. Gålæge och techinserts...MEN med en sula som æven ær kompatibel med en alpinbindning (løsningen liknar den som ær på Salomon Ghost/Quest). Den ska komma i olika volymer, som Lange, men minns inte helt hur det såg...98mm och 102mm??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya pjäxor
Tillbaka
Topp