Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 949023" data-attributes="member: 121062"><p>Vet inte om jag har så jätte mycket att tillföra än det som har sagts men har inget bättre för mig ändå.</p><p>Har ett par R2 184or som jag har åkt på i en månad i Lake Tahoe och måste säga att jag är riktigt nöjd! Då det har varit ett dåligt snö år så har det inte blivit så många bottenlösa dagar att testa dom på men i natt så snöade det ca 1m och dom var gudomliga. Hittade man ett fräscht spår så var det bara att luta sig in i svängen och följa med på åkturen! Efter några timmar när det blivit uppkört så funkar dom bra också så länge man vågar ligga på lite så känns det bra. </p><p>Är ingen som gör så stora dropp men för 5m dropp funkar dom helt bra. </p><p>Kan tillägga att jag är 180cm 80kg oskolad åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 949023, member: 121062"] Vet inte om jag har så jätte mycket att tillföra än det som har sagts men har inget bättre för mig ändå. Har ett par R2 184or som jag har åkt på i en månad i Lake Tahoe och måste säga att jag är riktigt nöjd! Då det har varit ett dåligt snö år så har det inte blivit så många bottenlösa dagar att testa dom på men i natt så snöade det ca 1m och dom var gudomliga. Hittade man ett fräscht spår så var det bara att luta sig in i svängen och följa med på åkturen! Efter några timmar när det blivit uppkört så funkar dom bra också så länge man vågar ligga på lite så känns det bra. Är ingen som gör så stora dropp men för 5m dropp funkar dom helt bra. Kan tillägga att jag är 180cm 80kg oskolad åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Tillbaka
Topp