Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlManRiver" data-source="post: 949666" data-attributes="member: 128645"><p>Jag tycker BD Amperage verkar schysst "i teorin". Har dock inga egna erfarenheter samt att jag har ett glapp i mitt kåger mellan Gotama och Pontoon. Det är ju någonstans i det segmentet du letar skidor så mina gissningar kanske inte är de mest kvalificerade/erfarenhetsbaserade.</p><p></p><p>BD kommer för övrigt med 9 nya modeller till nästa säsong, varav 5 inom "Free Tour" delen med skidor mellan 95 till 125 mm under foten. Kanske någon schysst dyker upp där?</p><p></p><p>Beträffande The Guardian: är det någon som har mer "hands on" erfarenheter av den? Av det jag har sett på bild så ser det ut som en bastard mellan Marker och Diamir. Det behöver ju dock inte betyda att den är dålig. Kanske är det bästa skiten 2012-2013.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlManRiver, post: 949666, member: 128645"] Jag tycker BD Amperage verkar schysst "i teorin". Har dock inga egna erfarenheter samt att jag har ett glapp i mitt kåger mellan Gotama och Pontoon. Det är ju någonstans i det segmentet du letar skidor så mina gissningar kanske inte är de mest kvalificerade/erfarenhetsbaserade. BD kommer för övrigt med 9 nya modeller till nästa säsong, varav 5 inom "Free Tour" delen med skidor mellan 95 till 125 mm under foten. Kanske någon schysst dyker upp där? Beträffande The Guardian: är det någon som har mer "hands on" erfarenheter av den? Av det jag har sett på bild så ser det ut som en bastard mellan Marker och Diamir. Det behöver ju dock inte betyda att den är dålig. Kanske är det bästa skiten 2012-2013. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Tillbaka
Topp