Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 949846" data-attributes="member: 68917"><p>Do it! Hehe...</p><p></p><p></p><p>Jeg har ikke designet grafikken, men jeg gir jo input på alt vi gjør. Neste års grafikk kommer forøvrig til å bli enda enklere, slik at vi gjør produksjonen enklere og kan redusere prisen i forhold til årets fullpris.</p><p></p><p></p><p>Takk for det! Mener de ble sendt fra Sveits litt før jul?</p><p></p><p>Normalt går de nok desverre ikke gjennom tollen uten å bli lagt merke til, ihvertfall ikke nå som EU har innført nye regler med proformafaktura og annet moro som gjør at det tar ca 20 minutter å fylle ut papirene hver gang noe skal sendes...</p><p></p><p>P.S. Det er foreløpig ingen som har anmeldt Countdown V... (Med unntak av en franskmann uten erfaring med rev/rev ski, og kun etter en dag på de.) </p><p></p><p></p><p>Du kan aldri få for mange ski! (Med mindre du har de under sengen, uten bindinger, og flere par av hver modell.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 949846, member: 68917"] Do it! Hehe... Jeg har ikke designet grafikken, men jeg gir jo input på alt vi gjør. Neste års grafikk kommer forøvrig til å bli enda enklere, slik at vi gjør produksjonen enklere og kan redusere prisen i forhold til årets fullpris. Takk for det! Mener de ble sendt fra Sveits litt før jul? Normalt går de nok desverre ikke gjennom tollen uten å bli lagt merke til, ihvertfall ikke nå som EU har innført nye regler med proformafaktura og annet moro som gjør at det tar ca 20 minutter å fylle ut papirene hver gang noe skal sendes... P.S. Det er foreløpig ingen som har anmeldt Countdown V... (Med unntak av en franskmann uten erfaring med rev/rev ski, og kun etter en dag på de.) Du kan aldri få for mange ski! (Med mindre du har de under sengen, uten bindinger, og flere par av hver modell.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderlagg - Hjälp tack!
Tillbaka
Topp