Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 985382" data-attributes="member: 47499"><p>EHP är en skitrolig skida! Det har kanske skett lite med den sen jag körde dom gamla svarta som jag fortfarande skulle ösa runt på om det fanns plats för att montera ett par bindningar på dom! Extremt trevlig skida både i skogen och på lite öppnare ställen! Skön och snäll shape, extremt lättsladdad om man vill få ner lite fart samtidigt som att det är en rätt stabil och lagom lekfull bekantskap annars! Monteringspunkten ligger rätt långt fram och ger mycket tail och en kvick skida! Har dom inte ändrat speciellt mycket så är det säkert en sjukt bra skida än! Jag gick dock för Down skis CD3 i år, inte åkt dom än men tror att det kommer bli jäkligt bra! På papperet känns det som en jävligt lagom mix mellan charge och lite lek, inte riktigt lika lekfull som EHP 186 kanske men det var inte riktigt det jag letade efter heller!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 985382, member: 47499"] EHP är en skitrolig skida! Det har kanske skett lite med den sen jag körde dom gamla svarta som jag fortfarande skulle ösa runt på om det fanns plats för att montera ett par bindningar på dom! Extremt trevlig skida både i skogen och på lite öppnare ställen! Skön och snäll shape, extremt lättsladdad om man vill få ner lite fart samtidigt som att det är en rätt stabil och lagom lekfull bekantskap annars! Monteringspunkten ligger rätt långt fram och ger mycket tail och en kvick skida! Har dom inte ändrat speciellt mycket så är det säkert en sjukt bra skida än! Jag gick dock för Down skis CD3 i år, inte åkt dom än men tror att det kommer bli jäkligt bra! På papperet känns det som en jävligt lagom mix mellan charge och lite lek, inte riktigt lika lekfull som EHP 186 kanske men det var inte riktigt det jag letade efter heller! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Tillbaka
Topp