Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 985427" data-attributes="member: 96738"><p>Tack för all input. </p><p>Ska kolla vidare lite Atomicen med guardian. </p><p>Har testat SideSethen och tyckte inte om hur den upplevdes i backen/utanför, var som en uppspelt sidestash. Kan säkert bero på mig. Ska även kolla lite på slaomon 115.</p><p>Schyst review på EHP skidan, du beskriver egentligen drömskidan, men vill ha lite alternativ att kolla på. Så ska söka vidare lite. </p><p>Jag undrar om någon vet vart Automatic och EHP har sin factory placering av bindningen? hur långt från dead center. </p><p>Vet med att K2 ger sina skidor en 2-3cm kortare längd på pappret, men hur är det med dem andra märkena? ex. 4FRNT, Atomic och Salomon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 985427, member: 96738"] Tack för all input. Ska kolla vidare lite Atomicen med guardian. Har testat SideSethen och tyckte inte om hur den upplevdes i backen/utanför, var som en uppspelt sidestash. Kan säkert bero på mig. Ska även kolla lite på slaomon 115. Schyst review på EHP skidan, du beskriver egentligen drömskidan, men vill ha lite alternativ att kolla på. Så ska söka vidare lite. Jag undrar om någon vet vart Automatic och EHP har sin factory placering av bindningen? hur långt från dead center. Vet med att K2 ger sina skidor en 2-3cm kortare längd på pappret, men hur är det med dem andra märkena? ex. 4FRNT, Atomic och Salomon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Tillbaka
Topp