Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 986085" data-attributes="member: 96738"><p>Ska absolut ta en titt på p110. Borde ju dessutom höja egenskaperna de gånger han åker utanför. </p><p>Läste även Åka skidors skidtest, fick ungefär lika ny kunskap som om jag gick in på extrems hemsidan tyvärr, förutom guldstämpel som säger att den är bäst. </p><p></p><p></p><p>Kollade runt lite på Downskis sortiment men fick uppfattningen av att CD6 kanske är lite för mjuk, rätta mig om jag har fel. Läste någonstans att Extems p100 ska vara i stort sett konstruerad som en pistskida med mycket metall och gummi, men med varierande flex och rocker. Därfav intresset för den skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 986085, member: 96738"] Ska absolut ta en titt på p110. Borde ju dessutom höja egenskaperna de gånger han åker utanför. Läste även Åka skidors skidtest, fick ungefär lika ny kunskap som om jag gick in på extrems hemsidan tyvärr, förutom guldstämpel som säger att den är bäst. Kollade runt lite på Downskis sortiment men fick uppfattningen av att CD6 kanske är lite för mjuk, rätta mig om jag har fel. Läste någonstans att Extems p100 ska vara i stort sett konstruerad som en pistskida med mycket metall och gummi, men med varierande flex och rocker. Därfav intresset för den skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya puderplank - ersätta 2 andra skidor.
Tillbaka
Topp