Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya puderskidor till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 934440" data-attributes="member: 35021"><p>finns ju många fina skidor som alternativ till JJ. om man vill ha något lite bredare (som även går helt OK i pisten tack vare kort radie och vanligt spann under foten) så kolla på atomic bent chetler. finns ju som bekant i 192cm nu också. annars som sagt rossi s7, men den är ju lite styvare och inte lika "jibbig".. moment har ju en del grymma skidor i den "kategorin" också, värt att kolla upp kanske. och som nån nämnde tidigare, salomon rocker 2! mitt tips är att läsa så många recensioner och tester man kommer över, så man får lite bredare perspektiv än att bara rikta in sig på en skida för att någon man känner säger att den är bra. jag säger absolut inte att JJ INTE är en bra skida, men som sagt, det finns en hel del alternativ. det bästa du kan göra om du är sugen på JJ är väl att testa brorsans innan du köper, då känner du ju direkt om dom är nåt för dig eller inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 934440, member: 35021"] finns ju många fina skidor som alternativ till JJ. om man vill ha något lite bredare (som även går helt OK i pisten tack vare kort radie och vanligt spann under foten) så kolla på atomic bent chetler. finns ju som bekant i 192cm nu också. annars som sagt rossi s7, men den är ju lite styvare och inte lika "jibbig".. moment har ju en del grymma skidor i den "kategorin" också, värt att kolla upp kanske. och som nån nämnde tidigare, salomon rocker 2! mitt tips är att läsa så många recensioner och tester man kommer över, så man får lite bredare perspektiv än att bara rikta in sig på en skida för att någon man känner säger att den är bra. jag säger absolut inte att JJ INTE är en bra skida, men som sagt, det finns en hel del alternativ. det bästa du kan göra om du är sugen på JJ är väl att testa brorsans innan du köper, då känner du ju direkt om dom är nåt för dig eller inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya puderskidor till alperna
Tillbaka
Topp