Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Richter [Snow mag]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fritzan" data-source="post: 64552" data-attributes="member: 10319"><p>Ja jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om det när jag redan såg att du skrivit. FÖr det första tycker jag det skulle vara mer blandat lagg/bräda. Sen tycker jag att de inte ska kalla det snowboardmagasin utan nåt där även lagg kan komma in i bilden. Sen var det lite tafatt gjort, känns som dem vill tuffa till sig med lite snowboardprogram för ungdomar som kanske hade passat bättre för 8 år sen när alla snackade bräda även om jag bara åkte lagg. Nu tycker jag det ska vara en blandning för friåkning, portar och annat för lagg och bräda. Men det är ju kul som du sa att det i alla fall går någonting och det kanske blir kul med Sverre nästa vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fritzan, post: 64552, member: 10319"] Ja jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om det när jag redan såg att du skrivit. FÖr det första tycker jag det skulle vara mer blandat lagg/bräda. Sen tycker jag att de inte ska kalla det snowboardmagasin utan nåt där även lagg kan komma in i bilden. Sen var det lite tafatt gjort, känns som dem vill tuffa till sig med lite snowboardprogram för ungdomar som kanske hade passat bättre för 8 år sen när alla snackade bräda även om jag bara åkte lagg. Nu tycker jag det ska vara en blandning för friåkning, portar och annat för lagg och bräda. Men det är ju kul som du sa att det i alla fall går någonting och det kanske blir kul med Sverre nästa vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Richter [Snow mag]
Tillbaka
Topp