Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Nya Shimanoleden i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 552031"><p>Kom nu inte med sånna dåliga personliga angrepp bara för att du inser att jag har rätt. Sånt är jag så jävla trött på, som Göran Persson sitter du där Glisseur och bara gör narr av den nya generationen.</p><p></p><p>Jag menar hur många tyckte att den delen som öppnades av shimano förra året var bra? Jag tror inte jag hörde en enda positiv kommentar...</p><p>Hoppen var okej dock, inte som magic carpet hoppen. Sen om just DU, glisseur, inte kan lyfta din 2-hjling från marken är det väl ingen som bryr sig om? </p><p></p><p>Sen var det ju så att vi diskuterade inte om Åre i allmänhet, då är Åre helt klart bättre. Vi diskuterade BIKEPARKEN. När ni lägger upp sånt här får ni ju räkna med kritik! Även hård sådan, sånt är livet.</p><p>Uffe kunde styrt upp Åre för längesen och gjort det så jävla mycket bättre än vad det är just nu! Slopestylen kunde ju slopats för längesen. Det är verkligen något som skär i ögonen att se. Hur fan kan dom ens försöka satsa på en jävla skitslope som står helt tom varje dag förutom under mayhem? Tycker du att det är en schysst satsning eller Glisseur!? Gesunda ligger långt före och jag tror även Kläppen kommer göra det efter den här sommaren. Vi är nog många som är överens på den delen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 552031"] Kom nu inte med sånna dåliga personliga angrepp bara för att du inser att jag har rätt. Sånt är jag så jävla trött på, som Göran Persson sitter du där Glisseur och bara gör narr av den nya generationen. Jag menar hur många tyckte att den delen som öppnades av shimano förra året var bra? Jag tror inte jag hörde en enda positiv kommentar... Hoppen var okej dock, inte som magic carpet hoppen. Sen om just DU, glisseur, inte kan lyfta din 2-hjling från marken är det väl ingen som bryr sig om? Sen var det ju så att vi diskuterade inte om Åre i allmänhet, då är Åre helt klart bättre. Vi diskuterade BIKEPARKEN. När ni lägger upp sånt här får ni ju räkna med kritik! Även hård sådan, sånt är livet. Uffe kunde styrt upp Åre för längesen och gjort det så jävla mycket bättre än vad det är just nu! Slopestylen kunde ju slopats för längesen. Det är verkligen något som skär i ögonen att se. Hur fan kan dom ens försöka satsa på en jävla skitslope som står helt tom varje dag förutom under mayhem? Tycker du att det är en schysst satsning eller Glisseur!? Gesunda ligger långt före och jag tror även Kläppen kommer göra det efter den här sommaren. Vi är nog många som är överens på den delen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Nya Shimanoleden i Åre
Tillbaka
Topp