Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya ski googles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mr_smiskad" data-source="post: 588313" data-attributes="member: 86705"><p>Alltså man kan se igenom den från utsidan. Men jag vet inte om du valde det här pga de jag skrev lite tidigare. Men de kan ha vart fel. För på oakleys hemsida står de ätt den har 30% ljusgenomsläpp men så kollade jag på steepstore och där står de att den har 18% som gold och black iridium. Fast jag vet inte riktigt hur mycket man kan gå efter procenten eftersom färgtonen man ser är olika i alla linser. Liksom på fire och en gold så skiljer de bara 2 procent enligt steepstore men fire känns dubbelt så mörk eftersom de är en annan färgton. Jag har aldrig testat en blue iridium. Men kan säga att gold funkar skit bra i alla väder enligt mej ! Fast jag tror inte du kommer att ångra dej om du köper en blue !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mr_smiskad, post: 588313, member: 86705"] Alltså man kan se igenom den från utsidan. Men jag vet inte om du valde det här pga de jag skrev lite tidigare. Men de kan ha vart fel. För på oakleys hemsida står de ätt den har 30% ljusgenomsläpp men så kollade jag på steepstore och där står de att den har 18% som gold och black iridium. Fast jag vet inte riktigt hur mycket man kan gå efter procenten eftersom färgtonen man ser är olika i alla linser. Liksom på fire och en gold så skiljer de bara 2 procent enligt steepstore men fire känns dubbelt så mörk eftersom de är en annan färgton. Jag har aldrig testat en blue iridium. Men kan säga att gold funkar skit bra i alla väder enligt mej ! Fast jag tror inte du kommer att ångra dej om du köper en blue ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya ski googles
Tillbaka
Topp