Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya skidglasögon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1269915" data-attributes="member: 180636"><p>Efter några vänder med jämförelser och funderande mellan Scott Shield, Giro Axis, Giro Contour, Smith I/O, Smith Squad mag så gjorde jag ett val. Giro Axis och Contour valde jag bort pga lite klagomål med imma och annat som dykte upp. Smith I/O hittade jag inte med de linser jag ville ha.</p><p>Kvar var Scott Shield och är mycket prisvärd för 1050kr (black friday rea) och då har den bra system för byta linser samt extra lins med på köpet.</p><p></p><p>Jag hittade däremot Smith Squad MAG med Everyday green mirror lins samt extra lins i storm rose för 1350kr med frakt på ski-sale vilket var ett mycket bra pris då de ligger minst 500kr dyrare på andra ställen trots rabatt. </p><p>Så nu hoppas har företaget är bra och att det dyker upp ett par Smith Squad Mag inom snar framtid. De är ett av de skidglasögon som verkar otroligt uppskattade pga chromapop linserna, passformen, utbyte av linser med mera. Övertygad jag kommer gilla dessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1269915, member: 180636"] Efter några vänder med jämförelser och funderande mellan Scott Shield, Giro Axis, Giro Contour, Smith I/O, Smith Squad mag så gjorde jag ett val. Giro Axis och Contour valde jag bort pga lite klagomål med imma och annat som dykte upp. Smith I/O hittade jag inte med de linser jag ville ha. Kvar var Scott Shield och är mycket prisvärd för 1050kr (black friday rea) och då har den bra system för byta linser samt extra lins med på köpet. Jag hittade däremot Smith Squad MAG med Everyday green mirror lins samt extra lins i storm rose för 1350kr med frakt på ski-sale vilket var ett mycket bra pris då de ligger minst 500kr dyrare på andra ställen trots rabatt. Så nu hoppas har företaget är bra och att det dyker upp ett par Smith Squad Mag inom snar framtid. De är ett av de skidglasögon som verkar otroligt uppskattade pga chromapop linserna, passformen, utbyte av linser med mera. Övertygad jag kommer gilla dessa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya skidglasögon
Tillbaka
Topp