Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya skidglasögon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1270011" data-attributes="member: 180636"><p>Jag övervägde både fördelar och nackdelar med de olika teknikerna och vid osäkert väder finns det en del fördelar med just photochromic linser men vad jag förstått så är en särskild lins bättre vid ”rätt” väder och att byta lins med de nyare magnetiska systemen gör det enklare. Ser ändå en del fördelar med en ”go-to” lins som anpassar sig men blev annat denna gång. Har definitivt inte uteslutet det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1270011, member: 180636"] Jag övervägde både fördelar och nackdelar med de olika teknikerna och vid osäkert väder finns det en del fördelar med just photochromic linser men vad jag förstått så är en särskild lins bättre vid ”rätt” väder och att byta lins med de nyare magnetiska systemen gör det enklare. Ser ändå en del fördelar med en ”go-to” lins som anpassar sig men blev annat denna gång. Har definitivt inte uteslutet det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya skidglasögon
Tillbaka
Topp