Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nya Skidkläder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Borjee" data-source="post: 1006303" data-attributes="member: 126795"><p>Tjenare! </p><p>Nu är slutet ganska nära för denna säsongen! Jag behöver nya skidkläder alltså och nu säljs det ut ganska mycket saker som blir billigt inom klädväg. Jag letar alltså efter en ny jacka och ett par byxor. Framförallt jacka eftersom jag känner att jag kan anpassa mina byxor efter jackan hellre än tvärtom. </p><p></p><p>jag letar efter en snygg och skön jacka. Det ska vara en ganska normal stil eller så. Jag vill inte ha världens jibb jacka eftersom jag åker mest pist och offpist men det ska endå vara en jacka som gör att man passar in lite i parken, eftersom jag börjat åka där allt mer. Priset ska vara där runt 1000-1600 kr någonting.</p><p></p><p>Så om ni nu har lite tips kanske på både sidor man kan kolla på och även kanske tips jackor/byxor! Vet att det är mycket begärt att fråga såhär om tips men om ni kanske precis köpt något nytt eller så visa här så kanske det hjälper mig? Eller ni precis kollat själva eller vet något så är det ju bara och slänga iväg här!</p><p></p><p>MVH Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Borjee, post: 1006303, member: 126795"] Tjenare! Nu är slutet ganska nära för denna säsongen! Jag behöver nya skidkläder alltså och nu säljs det ut ganska mycket saker som blir billigt inom klädväg. Jag letar alltså efter en ny jacka och ett par byxor. Framförallt jacka eftersom jag känner att jag kan anpassa mina byxor efter jackan hellre än tvärtom. jag letar efter en snygg och skön jacka. Det ska vara en ganska normal stil eller så. Jag vill inte ha världens jibb jacka eftersom jag åker mest pist och offpist men det ska endå vara en jacka som gör att man passar in lite i parken, eftersom jag börjat åka där allt mer. Priset ska vara där runt 1000-1600 kr någonting. Så om ni nu har lite tips kanske på både sidor man kan kolla på och även kanske tips jackor/byxor! Vet att det är mycket begärt att fråga såhär om tips men om ni kanske precis köpt något nytt eller så visa här så kanske det hjälper mig? Eller ni precis kollat själva eller vet något så är det ju bara och slänga iväg här! MVH Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nya Skidkläder!
Tillbaka
Topp