Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, All mountain 60% offpist 40% pist Hjälp och tips uppskattas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Talangscout" data-source="post: 1014852"><p>Jag har nästan inga gränser när det kommer till skidåkning (därav flera skador) Mina skidor just nu är som spaghetti och slår väldigt mycket när det börjar gå snabbt men änsålänge så har jag bara kört på och det har inte hänt något. Bollarna hoppar till lite men bara en skön känsla haha.</p><p> </p><p>Var inne på Bibby pro men resqual fick mig att inse att snötillfälle att utnyttja 116mm kommer inte så ofta här i Norden.</p><p></p><p>Har tittat lite på CD skidorna fastna mest för CD7.</p><p></p><p>Köpte ett par SFB 184 13/14 med Marker Griffon kommer montera dom -2 då jag båda landar och kör en del switch.</p><p></p><p>Tack för hjälpen och tipsen grabbar =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Talangscout, post: 1014852"] Jag har nästan inga gränser när det kommer till skidåkning (därav flera skador) Mina skidor just nu är som spaghetti och slår väldigt mycket när det börjar gå snabbt men änsålänge så har jag bara kört på och det har inte hänt något. Bollarna hoppar till lite men bara en skön känsla haha. Var inne på Bibby pro men resqual fick mig att inse att snötillfälle att utnyttja 116mm kommer inte så ofta här i Norden. Har tittat lite på CD skidorna fastna mest för CD7. Köpte ett par SFB 184 13/14 med Marker Griffon kommer montera dom -2 då jag båda landar och kör en del switch. Tack för hjälpen och tipsen grabbar =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, All mountain 60% offpist 40% pist Hjälp och tips uppskattas
Tillbaka
Topp