Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, ännu en tråd (barnbacke+extra allt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1201677" data-attributes="member: 29440"><p>Med lite reservation för att jag väger 10kg mindre men Rustler 9 eller 10 kanske kan vara nåt.</p><p>Den har relativt liten radie och hyfsad rocker vilket gör att den känns kvick och lätt.</p><p>Testade dem förra året och var inte jätteimponerad då men gav dem en chans till i vintras och har faktiskt ändrat mig. Tyckte den var riktigt rolig och mycket lättsväng.</p><p>Enfocern är kanske lite vassare på isigare underlag och om du gillar aningen större svängar och något stabilare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1201677, member: 29440"] Med lite reservation för att jag väger 10kg mindre men Rustler 9 eller 10 kanske kan vara nåt. Den har relativt liten radie och hyfsad rocker vilket gör att den känns kvick och lätt. Testade dem förra året och var inte jätteimponerad då men gav dem en chans till i vintras och har faktiskt ändrat mig. Tyckte den var riktigt rolig och mycket lättsväng. Enfocern är kanske lite vassare på isigare underlag och om du gillar aningen större svängar och något stabilare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, ännu en tråd (barnbacke+extra allt)
Tillbaka
Topp