Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, ännu en tråd (barnbacke+extra allt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="L.and" data-source="post: 1201697" data-attributes="member: 172434"><p>Kul med engagemang och många bra spår! Det verkar ju onekligen vara fler än jag som sitter i den här båten.</p><p> Känner att jag har lite mer research att göra men just nu lutar det nog åt något lite mjukare. Samtidigt vill jag ju inte göra för mycket avkall på hårdheten då förhoppningen ändå är att kunna göra några åk utan barn på en dag också. Yngsta är för övrigt två och äldsta är fyra. Har ju tidigare förstått att nuvarande setup är suboptimal men det blev extra tydligt när fyraåringen nu börjar åka "riktiga" backar utan vidare assistans. Det är helt enkelt inte så kul med de jag har nu, plus att barnet ibland vill ha lite hjälp när hon tycker det blev för brant osv och mantran är, hör och häpna, inte gjord för att försöka plogsvänga ner med ett barn som håller i din stav.</p><p></p><p>Vad tror ni om s7? Är den möjligen lite väl mjuk och sladdrig kanske? Tyckte ändå den var trevlig för att sladda runt med barn men är rädd att den inte kommer vara lika rolig i uppkörd pist osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="L.and, post: 1201697, member: 172434"] Kul med engagemang och många bra spår! Det verkar ju onekligen vara fler än jag som sitter i den här båten. Känner att jag har lite mer research att göra men just nu lutar det nog åt något lite mjukare. Samtidigt vill jag ju inte göra för mycket avkall på hårdheten då förhoppningen ändå är att kunna göra några åk utan barn på en dag också. Yngsta är för övrigt två och äldsta är fyra. Har ju tidigare förstått att nuvarande setup är suboptimal men det blev extra tydligt när fyraåringen nu börjar åka "riktiga" backar utan vidare assistans. Det är helt enkelt inte så kul med de jag har nu, plus att barnet ibland vill ha lite hjälp när hon tycker det blev för brant osv och mantran är, hör och häpna, inte gjord för att försöka plogsvänga ner med ett barn som håller i din stav. Vad tror ni om s7? Är den möjligen lite väl mjuk och sladdrig kanske? Tyckte ändå den var trevlig för att sladda runt med barn men är rädd att den inte kommer vara lika rolig i uppkörd pist osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, ännu en tråd (barnbacke+extra allt)
Tillbaka
Topp