Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, - ännu en tråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 932061" data-attributes="member: 83225"><p>Precis, skriver man bara lite info och har tänkt till lite till vad man ska ha skidan till så får man nog ganska mycket tips. Om nu Renegade blev bästa storbergsskida så vore kanske det vad du borde titta på. Själv skulle jag gärna ha en Renegade men är rädd att jag inte är tekniskt duktig nog för att greja den. Har du tävlat sen barnsben lär ju inte det vara ditt problem. Sen har vi ju gamla klassiker som Katana att tipsa om. Det brukar finnas KAtana både på köp och sälj här och hos tysken till rimligt pris. Det dök upp en jäkla massa tips i den tråden ajg skapade på samma tema. Antagligen åker du betydligt bättre än jag men tipsen på skidor i tråden går säkert att översätta ganska bra. Om inte annat kan du ju ta tips därifrån och ställa frågor om dem här, utifrån dina preferenser. Jag var också väldigt noggrann med att jag behövde en skida som faktiskt hanterar uppkörd skitsnö också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 932061, member: 83225"] Precis, skriver man bara lite info och har tänkt till lite till vad man ska ha skidan till så får man nog ganska mycket tips. Om nu Renegade blev bästa storbergsskida så vore kanske det vad du borde titta på. Själv skulle jag gärna ha en Renegade men är rädd att jag inte är tekniskt duktig nog för att greja den. Har du tävlat sen barnsben lär ju inte det vara ditt problem. Sen har vi ju gamla klassiker som Katana att tipsa om. Det brukar finnas KAtana både på köp och sälj här och hos tysken till rimligt pris. Det dök upp en jäkla massa tips i den tråden ajg skapade på samma tema. Antagligen åker du betydligt bättre än jag men tipsen på skidor i tråden går säkert att översätta ganska bra. Om inte annat kan du ju ta tips därifrån och ställa frågor om dem här, utifrån dina preferenser. Jag var också väldigt noggrann med att jag behövde en skida som faktiskt hanterar uppkörd skitsnö också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, - ännu en tråd...
Tillbaka
Topp