Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, - ännu en tråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 943312" data-attributes="member: 127900"><p>Skidköpet kom av sig men nu så.... Lutar åt Rocker 2 men vilken längd tror ni? Funderar på 192 men.... Kanske inte blir lika "lättåkt" som 184? Såg nu att jag skrivit att jag gärna åker lite fortare etc... men det gäller i pist. Är betydligt mindre erfaren utanför pisten. Lite mer ödmjuk hemkommen efter 7 dagars ren offpist haha...</p><p></p><p>Någon som åkt på både 84 och 92?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 943312, member: 127900"] Skidköpet kom av sig men nu så.... Lutar åt Rocker 2 men vilken längd tror ni? Funderar på 192 men.... Kanske inte blir lika "lättåkt" som 184? Såg nu att jag skrivit att jag gärna åker lite fortare etc... men det gäller i pist. Är betydligt mindre erfaren utanför pisten. Lite mer ödmjuk hemkommen efter 7 dagars ren offpist haha... Någon som åkt på både 84 och 92? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, - ännu en tråd...
Tillbaka
Topp