Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor. Bacon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cyklar" data-source="post: 931651" data-attributes="member: 130394"><p>Okej. Lite av en bump, lite av en uppdatering.</p><p></p><p>Har kommit fram till att Line Blend, Line Sir Francis Bacon eller Armada TST är det jag vill ha. Men sen finns Nordica Patron, k2 Kung Fujas och Atomic Blog som lite wildcards som jag har tänkt prova om de finns tillgängliga. K2 Domain är ute ur bilden, for now.</p><p></p><p>Nu till en annan fundering.</p><p></p><p>Är det värt att köpa till Marker Jester? Har hört en del bra om den, men är det värt de extra 950/1200 kronorna?</p><p></p><p>Medföljande bindningar på SFB är Marker Griffon, och man får lägga till 950 för Jester 16 eller 1200 kronor för Jester Schizo 16 eller Jester 18 110 m. Är det värt det, och vad är skillnaden?</p><p></p><p>Tackar för alla svar!</p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cyklar, post: 931651, member: 130394"] Okej. Lite av en bump, lite av en uppdatering. Har kommit fram till att Line Blend, Line Sir Francis Bacon eller Armada TST är det jag vill ha. Men sen finns Nordica Patron, k2 Kung Fujas och Atomic Blog som lite wildcards som jag har tänkt prova om de finns tillgängliga. K2 Domain är ute ur bilden, for now. Nu till en annan fundering. Är det värt att köpa till Marker Jester? Har hört en del bra om den, men är det värt de extra 950/1200 kronorna? Medföljande bindningar på SFB är Marker Griffon, och man får lägga till 950 för Jester 16 eller 1200 kronor för Jester Schizo 16 eller Jester 18 110 m. Är det värt det, och vad är skillnaden? Tackar för alla svar! MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor. Bacon?
Tillbaka
Topp