Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor. Bacon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cyklar" data-source="post: 931719" data-attributes="member: 130394"><p>Hej, tack för svaret!</p><p></p><p>Hmm. Nu fick du mig att fundera.</p><p>Jag tror visserligen att jag skulle ändra dem lite nu och då, beroende på vilka jag åker med, och det skulle jag nog göra på kvällen/morgonen, så is/kramsnö skulle oftast inte vara något problem.</p><p></p><p>Jag åker inte speciellt mycket park, men jag hoppar en del ute i "ödemarken" så att säga, samt att jag åker mycket off-pist. Mao, hade jag bara åkt pist hade jag inte köpt SFB. Så det du säger om att man slicar upp dom känns ju inte så bra.</p><p></p><p>Jag hade gärna köpt Jester Schizo, men då mina föräldrar betalar detta, då jag fick dem i julklapp, tror jag inte att de är så taggade. Men man kan väl försöka i guess.</p><p></p><p>Jag menar, Schizo är absolut inget måste för mig, då jag nästan aldrig åker park, men det hade varit gött då det inte kostar så mycket mer.</p><p></p><p></p><p>Om nu balansen med mittmontering är en myt, vad är anledningen till att man monterar bindningar på mitten? Frågar av nyfikenhet.</p><p></p><p>Och slutligen, skulle du ha något emot att återkomma och skriva vad du tycker om SFB jämfört med Domain när du provat dem?</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cyklar, post: 931719, member: 130394"] Hej, tack för svaret! Hmm. Nu fick du mig att fundera. Jag tror visserligen att jag skulle ändra dem lite nu och då, beroende på vilka jag åker med, och det skulle jag nog göra på kvällen/morgonen, så is/kramsnö skulle oftast inte vara något problem. Jag åker inte speciellt mycket park, men jag hoppar en del ute i "ödemarken" så att säga, samt att jag åker mycket off-pist. Mao, hade jag bara åkt pist hade jag inte köpt SFB. Så det du säger om att man slicar upp dom känns ju inte så bra. Jag hade gärna köpt Jester Schizo, men då mina föräldrar betalar detta, då jag fick dem i julklapp, tror jag inte att de är så taggade. Men man kan väl försöka i guess. Jag menar, Schizo är absolut inget måste för mig, då jag nästan aldrig åker park, men det hade varit gött då det inte kostar så mycket mer. Om nu balansen med mittmontering är en myt, vad är anledningen till att man monterar bindningar på mitten? Frågar av nyfikenhet. Och slutligen, skulle du ha något emot att återkomma och skriva vad du tycker om SFB jämfört med Domain när du provat dem? MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor. Bacon?
Tillbaka
Topp