Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, behöver hjälp med val och längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VIzual54" data-source="post: 1214241" data-attributes="member: 175671"><p>Alltså det är ju egentligen helt värdelöst att köpa skidor utan att prova innan.</p><p>Kan bli jättebra men lika gärna helt fel.</p><p></p><p>Tack för input, ska jag gå ner i bredd blir det nog helt klart LibTech skidorna. Var helt inne på dem från början. Provade en LibTech när jag åkte bräda för många år sedan och den var helt magisk. När jag såg att de började göra skidor tänkte jag direkt att ett par såna ska jag ha någon gång. Men nu när jag skulle beställa började jag tveka om man inte skulle ha lite bredare skidor och började titta på 100-102mm segmentet.</p><p></p><p>Vill gärna ha en lekfull poppig skida som inbjuder till att göra en ollie här och där, skutta på pucklar och hopp på transporten och sen går att plöja med i uppåkta offpisten.</p><p>Är det Enforcern?</p><p></p><p>Rangern verkar ju ha fått jäkligt bra kritik av många men är ju typ slut i min längd överallt. Hade nog huggit ett par annars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VIzual54, post: 1214241, member: 175671"] Alltså det är ju egentligen helt värdelöst att köpa skidor utan att prova innan. Kan bli jättebra men lika gärna helt fel. Tack för input, ska jag gå ner i bredd blir det nog helt klart LibTech skidorna. Var helt inne på dem från början. Provade en LibTech när jag åkte bräda för många år sedan och den var helt magisk. När jag såg att de började göra skidor tänkte jag direkt att ett par såna ska jag ha någon gång. Men nu när jag skulle beställa började jag tveka om man inte skulle ha lite bredare skidor och började titta på 100-102mm segmentet. Vill gärna ha en lekfull poppig skida som inbjuder till att göra en ollie här och där, skutta på pucklar och hopp på transporten och sen går att plöja med i uppåkta offpisten. Är det Enforcern? Rangern verkar ju ha fått jäkligt bra kritik av många men är ju typ slut i min längd överallt. Hade nog huggit ett par annars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, behöver hjälp med val och längd
Tillbaka
Topp