Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, behöver hjälp med val och längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1214395" data-attributes="member: 83225"><p>Det är inte en skida som bjuder in till hopp och lek. Det sitter liksom i dess DNA. Jag har alltid älskat Katanas och Mantras men det är skidor för att åka fort med bra kantgrepp och väldigt dämpade. Jag betvivlar inte att du kan hantera dem men utifrån det du beskriver att du vill göra så skulle jag verkligen läsa igenom Blister-recensionen av PB&J. Exakt just det där med att åka och småhoppa och leka upplevde jag när jag skaffade mina första Bibbys för snart 10 år sen. PB&J är bara en smalare variant av Bibbys.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1214395, member: 83225"] Det är inte en skida som bjuder in till hopp och lek. Det sitter liksom i dess DNA. Jag har alltid älskat Katanas och Mantras men det är skidor för att åka fort med bra kantgrepp och väldigt dämpade. Jag betvivlar inte att du kan hantera dem men utifrån det du beskriver att du vill göra så skulle jag verkligen läsa igenom Blister-recensionen av PB&J. Exakt just det där med att åka och småhoppa och leka upplevde jag när jag skaffade mina första Bibbys för snart 10 år sen. PB&J är bara en smalare variant av Bibbys. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, behöver hjälp med val och längd
Tillbaka
Topp