Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1285454" data-attributes="member: 144594"><p>En varning för just Sport-Bittl. De monterar ibland bindningar snett och är sedan oförskämda och vägrar ens erkänna felet (trots bildbevis). Jag talar av egen erfarenhet och deras låga betyg på Trustpilot är välförtjänt. </p><p></p><p>Om du inte kan provåka så verkar iofs just QST-serien vara lämpad som första bredare skida. Men som framgår i tråden är ”bredd” numera bara en av många parametrar. Mina Soul7 med 105 mm midja är mer ”lättsvängda” överallt inklusive i hård pist än mina Deacon80.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1285454, member: 144594"] En varning för just Sport-Bittl. De monterar ibland bindningar snett och är sedan oförskämda och vägrar ens erkänna felet (trots bildbevis). Jag talar av egen erfarenhet och deras låga betyg på Trustpilot är välförtjänt. Om du inte kan provåka så verkar iofs just QST-serien vara lämpad som första bredare skida. Men som framgår i tråden är ”bredd” numera bara en av många parametrar. Mina Soul7 med 105 mm midja är mer ”lättsvängda” överallt inklusive i hård pist än mina Deacon80. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Tillbaka
Topp