Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1285461" data-attributes="member: 176039"><p>köp den smalare! 90 mm skulle tom räcka. jag lade 110 på 115 skidor här i sommar. Gällande snedmontering; kan hända alla o är säkert oberoende av webshop. jag monterade mina första bindningar i sommras, där var det förståss lite delikatesser som att skidorna redan var dubbelpluggade osv. att ta hänsyn till. men efter att själv ha testat jag skulle nog beställa färdigt moneterade och hoppas på det bästa. har beställt från conrad utan problem iaf.</p><p>Osäker på om de skulle lägga 90 på 92 skidor om de monterar där, då det inte är rekommenderat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1285461, member: 176039"] köp den smalare! 90 mm skulle tom räcka. jag lade 110 på 115 skidor här i sommar. Gällande snedmontering; kan hända alla o är säkert oberoende av webshop. jag monterade mina första bindningar i sommras, där var det förståss lite delikatesser som att skidorna redan var dubbelpluggade osv. att ta hänsyn till. men efter att själv ha testat jag skulle nog beställa färdigt moneterade och hoppas på det bästa. har beställt från conrad utan problem iaf. Osäker på om de skulle lägga 90 på 92 skidor om de monterar där, då det inte är rekommenderat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Tillbaka
Topp