Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PW!" data-source="post: 1285523" data-attributes="member: 187334"><p>Tack för all bra input, efter era tips ett antal youtube klipp så lutar det starkt åt QST 92 vilket jag tror blir en bra skida för mina behov. Tittar på längd en 184cm vilket känns långt för mig som är van vid pistskidor, är själv 186cm ca 100kg. Kan det vara en idé att gå på 176cm för att få en lite mer lätthanterlig skida eller tänker jag snett här, kör nog 90/10 pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PW!, post: 1285523, member: 187334"] Tack för all bra input, efter era tips ett antal youtube klipp så lutar det starkt åt QST 92 vilket jag tror blir en bra skida för mina behov. Tittar på längd en 184cm vilket känns långt för mig som är van vid pistskidor, är själv 186cm ca 100kg. Kan det vara en idé att gå på 176cm för att få en lite mer lätthanterlig skida eller tänker jag snett här, kör nog 90/10 pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Tillbaka
Topp