Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1285627" data-attributes="member: 144594"><p>Jag gissar att de oftare monterar rätt än fel (allt annat vore ju otroligt) men SportBittls kundservice har uppenbarligen fått instruktion om att avvisa den som orkar klaga när det blir fel. Flera inlägg och uselt betyg på Trustpilot vittnar om samma sak (till skillnad från andra butikers sidor på Trustpilot).</p><p>SportBittls svarade ordagrant "<em><strong>Every deviation below 5mm is negligible and within tolerance." </strong></em>Skulle du acceptera det? Den typ av oförskämda nonsenskommentarer jag fick från kundtjänsten hos SportBittl hade nästan Trumpska nivåer. Så det gäller att ha tur, som sagt.</p><p></p><p>Ville inte kapa tråden men eftersom du frågar så länkar jag här till det jag skrivit förut om detta (och litet av SportBittls svar):</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/forum/threads/lekfulla-mjuka-park-allmountain-skidor.151875/post-1264010[/URL]</p><p></p><p>Bilden noga tagen rakt uppifrån (vilket ses på de vita sidokanterna) - det skiljer nästan 3 mm i sidled på borrhålen. Jag delar bara med mig av min erfarenhet och tänker inte handla där mer.</p><p>Jag förstår problemet men de hade lätt kunna sälja ut de exemplar med denna typ av "montering" i sina butiker, särskilt som de enligt sig själva i princip aldrig monterar fel. Kanske t.o.m. sälja dem till ordinarie pris med tanke på att bindningarna enligt dem själva är "perfekt monterade"... Men skulle du köpa dem?</p><p></p><p>[ATTACH=full]26176[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1285627, member: 144594"] Jag gissar att de oftare monterar rätt än fel (allt annat vore ju otroligt) men SportBittls kundservice har uppenbarligen fått instruktion om att avvisa den som orkar klaga när det blir fel. Flera inlägg och uselt betyg på Trustpilot vittnar om samma sak (till skillnad från andra butikers sidor på Trustpilot). SportBittls svarade ordagrant "[I][B]Every deviation below 5mm is negligible and within tolerance." [/B][/I]Skulle du acceptera det? Den typ av oförskämda nonsenskommentarer jag fick från kundtjänsten hos SportBittl hade nästan Trumpska nivåer. Så det gäller att ha tur, som sagt. Ville inte kapa tråden men eftersom du frågar så länkar jag här till det jag skrivit förut om detta (och litet av SportBittls svar): [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/forum/threads/lekfulla-mjuka-park-allmountain-skidor.151875/post-1264010[/URL] Bilden noga tagen rakt uppifrån (vilket ses på de vita sidokanterna) - det skiljer nästan 3 mm i sidled på borrhålen. Jag delar bara med mig av min erfarenhet och tänker inte handla där mer. Jag förstår problemet men de hade lätt kunna sälja ut de exemplar med denna typ av "montering" i sina butiker, särskilt som de enligt sig själva i princip aldrig monterar fel. Kanske t.o.m. sälja dem till ordinarie pris med tanke på att bindningarna enligt dem själva är "perfekt monterade"... Men skulle du köpa dem? [ATTACH type="full" alt="1695818697839.png"]26176[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor behöver vägledning
Tillbaka
Topp