Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya skidor, Faction Prodigy 2.0?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 162550" data-source="post: 1210254"><p>Hmm nej. Jag har faktiskt varit rätt dålig på att söka information om andra skidor, var inne på alpingaraget en sväng men blev inte riktigt nöjd med det dom erbjöd. Och då fastnade jag lite i letandet. Midjan på mina line är 85 så det är ju det jag är han vid.. Men tänker mig ju så klart en bredare skida men inte för bred. Men ct, finns den även i lite kortare längder? Vid en snabb googling verkar det endast finnas för personer som är lite längre än vad jag är tyvärr.</p><p>Men du gillar Faction förstår jag det som då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 162550, post: 1210254"] Hmm nej. Jag har faktiskt varit rätt dålig på att söka information om andra skidor, var inne på alpingaraget en sväng men blev inte riktigt nöjd med det dom erbjöd. Och då fastnade jag lite i letandet. Midjan på mina line är 85 så det är ju det jag är han vid.. Men tänker mig ju så klart en bredare skida men inte för bred. Men ct, finns den även i lite kortare längder? Vid en snabb googling verkar det endast finnas för personer som är lite längre än vad jag är tyvärr. Men du gillar Faction förstår jag det som då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya skidor, Faction Prodigy 2.0?
Tillbaka
Topp