Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor för alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1048750" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle säga så här. No offense men det låter som att du inte har så mycket koll på vad det egentligen är du vill ha och hur olika egenskaper hos skidan påverkar åkningen. Att då köpa en ny skida för 4-5000 skulle jag nästan kalla dumdristigt. Kolla igenom köp och sälj här på freeride så kommer du att hitta massa bra skidor. På det sättet kan du köpa något som verkar lagom och testa. Om du sen upptäcker att skidan känns för smal/styv/mjuk osv så kommer du kunna få mycket bättre hjälp här för att du helt plötsligt kan beskriva mer vilka egenskaper du gillar. Just my 2 cents...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1048750, member: 83225"] Jag skulle säga så här. No offense men det låter som att du inte har så mycket koll på vad det egentligen är du vill ha och hur olika egenskaper hos skidan påverkar åkningen. Att då köpa en ny skida för 4-5000 skulle jag nästan kalla dumdristigt. Kolla igenom köp och sälj här på freeride så kommer du att hitta massa bra skidor. På det sättet kan du köpa något som verkar lagom och testa. Om du sen upptäcker att skidan känns för smal/styv/mjuk osv så kommer du kunna få mycket bättre hjälp här för att du helt plötsligt kan beskriva mer vilka egenskaper du gillar. Just my 2 cents... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor för alperna
Tillbaka
Topp